Torsdag, Fredag

I torsdags så var jag hemma hos Erica hela dagen och jobbade med grupparbetet, vi hade riktigt mysigt och kul faktiskt. En skönt litet gäng emd brudar :) Alla är helt olika fast ändå helt lika, riktigt roligt faktiskt. Sen åkte jag hem och hämtade min nya mobil :D:D I fucking love it! Det tog ett tag innan jag förstod mig på hur den funkar, har väl inte riktigt kommit på alla funktionerna med den än, men det kommer nog snart, hoppas jag.

Sedan i fredags var jag i skolan och stannade sedan var för att göra FEK provet, hoppas verkligen att det gick bra. Men det kändes bra jag var rätt så säker på allt och svarade på alla räkneövningar i alla fall. Sedan så skulle jag åka hem, men då träffar jag Faster Lotta på tågperrongen så hon övertalar mig att ta ett senare tåg med henne till nynäs. Så åker vi till V-H för att kissa och i V-H på perrongen så möter jag Mårten så jag övertalar honom att följa med till systemet. När vi väl är på systemet så möter vi Nylund där, så då flörtar jag till mig skjuts hem av honom så jag handlade allting tills idag också. Sedan så bar det av till Kvantum med Karin, där köpte jag räkor, aioli, ost, kex och massa gott till tjejmiddagen :)

Sedan åkte vi hem, jag hoppade in i en snabbdusch med min älskling sen hade vi sällskap ner till Svanis, för han skulle till Per på killkväll och jag skulle till Johanna och Calle på tjejkväll. Så gjorde jag och Johanna oss iordning, sedan gick vi och mötte Carro och handlade. Sedan när vi var tillbaka så fixade vi maten och började käka och snacka och mysa :) Sedan så började vi med räkorna och osten och kexen, och då kommer min lilla Aydan dit :) Det var väldigt mysigt så vi sitter och snackar en massa och har det roligt och mysigt.. Sedan efter ett tag åkte Aydan hem och jag och Carro var kvar ett tag till, tills Thom ringde mig och frågade om jag ville gå hem snart. Så då gick jag och hämtade honom hos Per sedan gick vi hem och la oss i sängen och kollade på Samantha Who som vi laddat hem.

Sen nu idag så blir det först middag och mys hemma hos Mamma och Stefan sedan ska vi hem till Sara och David på inflyttningsfest och sedan till Telegrafen för Governor Andy spelar :D:D

Nej nu ska jag nog hoppa in i duschen och göra mig iordning så jag är klar till vi ska hem till Mamma.

Byebye Allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0