Onsdag!

Jag började morgonen med att gå upp tidigare för att köpa/beställa min nya mobil, för jag orkade inte vara uppe tills 12 inatt och göra det. Jag hade tänkt det från början eftersom pengarna kommer in efter kl 12 på natten. Men jag höll på att somna redan kl 22 i soffan så Thom sa till mig att vi skulle gå och borsta tänderna och sen lägga oss istället. Jag somnar ju nästan jämt i soffan, tror att han börjar bli lite små trött på det för vi säger att vi ska kolla på en film men så somnar jag istället, haha.
Dom timmarna jag var i skolan gick rätt så snabbt, och vi fick även sluta tidigare vilket var skönt. Så då gick jag till centrum och köpte ett par nya leggings och ett linne från Gina Tricot. Sedan åkte jag hem för att käka lunch med min lilla älskling, sedan beställde jag även ett minneskort till min nya telefon pga att man inte fick med det.

Sedan så la jag mig i soffan och kollade på tv och självklart så somnade jag till en stund, eller jag tog en powernap :p Efter ett tag så kom Thom och väckte mig som vanligt för att vi skulle åka upp till Sweet. Och vi måste ju åka innan det blir mörkt för annars så ser vi ju inte vad vi gör. Så vi klädde på oss massa kläder och gummistövlar och åkte upp dit och började skotta en massa snö. Det är så skönt att åka upp dit alltså, jag verkligen älskar att vara där. Det känns som att man släpper allt för en stund och bara kan vara, inga människor runt omkring bara skog och åkrar. Det är synd bara att det är snö och blött, jag vill ju köra mini! Men det kommer jag inte kunna göra förens all snö är borta och det är tortt i banan, och det kan ta ett jävla bra tag med tanke på hur mycket snö och is det är där. Jag är så jävla sugen på att köra alltså jag lääängtar tills jag kan göra det igen. Det finns liksom ingen annanstans jag kan köra heller, eller det finns en inomhus hall i vallentuna men jag har aldrig tid att åka dit med tanke på skolan. Och då kommer jag inte kunna köra när som helst heller utan bara en viss tid när det är en massa andra tjejer som kör mini. Så då kan jag inte åka med Thom heller eftersom han kör sin vanliga hojj när han är där, eller jag kan ju men då måste vi åka i omgångar vilket kanske inte är så kul.

Nej nu ska jag nog ta och få lite mat i magen med min lilla Älskling om han är hungrig än. Sedan ska vi nog ha det lite mys, hoppas jag i alla fall, även fast jag är så jävla trött :)

Byebye Allihopa!


Jag sommaren 2008!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0