Givande helg, eller?

Jag började fredagen med att åka hem till pappa med Rasmieh som skulle klippa pappa och mig. Jag hade bestämt mig för att bara klippa luggen från början, men det slutade med att hela håret blev klippt, och jag är jävligt nöjd :)
Rasmieh är jätte duktig verkligen, riktig perfektionist, så då vet man att det blir bra.
Sedan så gick vi hem hit till mig och Thom ett tag och Rasmieh skulle få prova en tröja som dock var för stor. Så satt vi här ett tag och gick sedan till centrum och var där ett tag, när sedan Rasmieh åkte hem vid 7-tiden.
Sedan så gick jag hem och väntade på att Jag och Thom skulle åka till Mårten för vi skulle käka med honom och Sillen och sedan spela guitar hero rock band. Och sedan så kom också Calle och Per och var med och spelade :)

Sedan blev det lördag och Stefan ringer mig och pratar lite och säger sedan att dom ska till bowlinghallen för Jonas ska på kalas där och jag säger att jag också vill spela bowling. Så Stefan hyr en bana till oss, så Jag, Mamma, Stefan och Jossan spelade samtidigt som Jonas och hans kompisar spelade. Och tro det eller ej men jag vann över Stefan för en gångs skull, jag hade sån tur hela tiden :) Men pga att Stefan ringde så kom jag på att vi skulle spela bowling på kvällen med vännerna så jag började höra mig för lite och se hur många det var som var intresserade och vi blev ett helt på 9 stycken i alla fall. Så det var roligt.. Dock så gick det inte lika bra för mig på kvällen som det hade gjort på dagen. Jag spelade på samma bana som Thom, Mårten, Nylund och Per. Och Per var riktigt grym faktiskt! Jag trodde inte att han skulle vara så bra faktiskt. Men man lär sig något nytt varje dag :)
Sen efter bowlingen så gick vi hem till Calle igen, vi hade mötts upp där innan bowlingen också. Men jag kände mig inte så peppad på att stanna så jag och Thom gick hem och kollade på UFC istället, dock så somnade jag som vanligt :p

Våra poäng andra omgången vi spelade, Jag leder över Stefan:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0