En givande måndag!

Så var det måndag igen då.. Usch så jobbigt, jag vill ju ha mer helg.. Men jag har ändå haft en väldigt trevlig dag :)
Morgonen började med att åka till skolan och påbörja andra delen av FEK 2 (företagsekonomi 2) och dela in oss i grupper som vi ska jobba med under grupparbetet. I min grupp blev det då Jag, Erica, Rasmieh, Jeanette och Madde. Och jag tror att vi kommer att jobba väldigt bra tillsammans och få ett bra arbete. Vi började spåna lite på vad vi skulle arbeta med/om och vi kom fram till en väldigt bra sak, så det här grupparbetet ska bli väldigt kul att göra! :)
Sedan så fick vi sluta rätt så tidigt, eller iofs bara 20 minuter tidigare men i alla fall :p Sedan så åkte jag Erica och Jeanette till V-H och Erica skulle köpa lite saker på konsum till middagen. Sedan så satte jag och Erica oss på tåget och åkte mot Tungelsta och gick hem till henne och gick ut med Claudia och sedan käkade lunch för att sedan fika. Väldigt mysigt måste jag säga :) Tack Erica :)

Vi satt och pratade och åt kakor ett bra tag faktiskt. Jag var inte hemma förens 17.30. Men det är skönt när man slutar tidigt så man får tid över till sånt, för det behöver man ibland i alla fall jag. Och bara prata av sig om allt och prata om allt mellan himmel och jord.

Så nu sitter jag här hemma och väntar på att mina måndags serier ska börja :p Och Thom har åkt iväg och gymmat och borde komma hem om ett tag för att duscha och sedan åka iväg till Fredd som han alltid gör på måndagar och kollar på supercrossen som har vart i helgen. Men ibland är det skönt att få vara själv här hemma och bara ha tid för mig själv utan att höra honom sitta och spela datorspel :p Men sen när han väl är borta i alla fall så vill jag att han ska komma hem, haha det är lite roligt det där. Men man behöver lite tid i från varandra ibland också, annars går man varandra på nerverna till slut. Vilket inte alltid slutar så positivt.

Nej nu tror jag att jag ska hoppa in i duschen så att jag hinner plugga lite innan mina serier börjar, det är start redan kl. 20.00 med 90210 därefter så är det The Secret Life of the American Teenager och därefter så är det L Word :D Rätt så olika serier i sig men jag har fastnat för dom, allra helst dom två sistnämnda :p

Nej nu ska jag göra ett ryck så att jag får någonting gjort :)

ByeBye allihopa!

Kommentarer
Postat av: Bloggpengar

Hej! Vill du ha hjälp med hur du kan tjäna pengar på din blogg? Då hjälper jag gärna till! ha en trevlig dag :)

2009-02-23 @ 19:27:22
URL: http://bloggpengar.blogg.se/
Postat av: Suneeta

Måndagar är inte så "farliga" ändå. Jag tycker att dom går fortast av alla dagar på hela veckan, hehe!! Så egentligen fattar jag inte varför man har så mycket ångest över den dagen. =)

2009-02-23 @ 19:32:02
URL: http://suneetas.blogg.se/
Postat av: karin

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=162913 bli medlem:D superenkelt och bra! :DD

2009-02-23 @ 19:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0