Tankar, gårdagen...

Vaknade i morse och kände mig jätte deppig, alltså en sån där jävla gråtdag igen, men det har inte kommit än, var nära, men det kom aldrig. Just då kände jag att jag verkligen behövde någon som höll om mig, men nej det fick jag inte. Sen har oturen bara fortsatt, jag skulle hälla upp te vatten och självklart hällde jag massa kockande vatten över hela handen. Så det gjorde inte saken bättre, sen är det ju inte direkt sånt väder man vill ha när man är ledig heller.

Men jag fick i alla fall ett sms förut som gjorde mig glad :) Det var från min lilla Jennie som sa att hon var här hemma i nynäs, så vi bestämde att vi ska hitta på någonting :) Det känns skönt, jag känner verkligen att jag måste prata av mig med någon, och då är alltid Jennie bra. Har massa inom mig nu känner jag, även fast jag inte riktigt vet vad det är. Men det ska i alla fall bli mysigt att träffa Jennie.

Igår så var jag i skolan hela dagen, åkte dit på morgonen för att börja med grupparbetet sen så hade vi vanlig lektion. Sen när jag kom hem så mötte Thom mig i centrum så gick vi och köpte en sport-Bh till mig som han betalade :) Måste verkligen ha det nu när jag är ute och springer lite. Känns inte så bra att använda en vanlig Bh, blir lite svårt att andas då.

Sen när vi kom hem så satt vi och tog det lungt ett tag sen så lagade jag min goda Tomat & Fetasot paj, mmm mummsigt :D Det var länge sen vi åt den så det var riktigt smarrigt. Sedan så kollade vi på NCIS och The Mentalist. Sen skulle vi kolla på någon skräck film på Tv 1000 men jag somnade som vanligt haha. Well well gott folk det var min kväll det, väldigt givande. Men nu har jag massa ledighet framför mig :)

ByeBye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0