Sammanfattning av gårdagen!

Började lördagen med att vakna väldigt tidigt, faktiskt kl. 08.00 på morgonen, av världens jävla mensvärk. Inte kul alls måste jag säga. På förmiddagen så var jag bara hemma och tog det lugnt för jag hade så ont, Thom var iväg och gymmade ett tag. Sen gjorde vi oss iordning, drog till centrum köpte tårta och Thom skulle till systemet. Sen åkte vi till mamma och fikade jag fick presenter sen satt vi hela gänget och solade, och "farbror" Anders och "kusin" Niklas var där också :) Efter vi hade solat ett tag så blev det middag. Sen blev det till att stressa hem till Nylund eftersom det var Min fest så var det ju bra att jag var först dit.

Väl hemma hos Nylund så sminkade jag mig och så. Sen så satt Jag, Syrran, Thom och Nylund där ett ta. Sen inte efter allt för lång tid så började det rulla in folk, och jag gick till tåget och mötte Razz, och under tiden jag hade vart och mött henne så hade det kommit ännu fler folk :) Det var väldigt bra stämning och roligt måste jag säga. Festen blev helt enkelt väldigt lyckad.

Sen runt 12 så blev det ju då utgång, jag och Razz hade skit kul på dansgolvet, dock så tappade vi bort dom andra. Vi var iofs med Snäll och Viktor. Och ett litet tag när vi satt och tog det lungt så var vi med Emelie och Dennis, men dom försvann också. Sedan så kom sista låten och jag och Razz dansade en liten tryckare på vårt eget sätt :p Sen hittade vi Snäll och Viktor igen och skulle gå till grillen. Och där så beställde och betalade Snäll maten för alla, väldigt gulligt av honom :) Sedan så åkte vi hem till Snäll där Razz däckade i sängen inrullad i täcket, haha ;D Sen vid halv 7 imorse så gick jag och Razz hem hit, och jag bäddar ner mig i sängen med Thom och upptäcker att han är kockhet, feber antagligen. Thom följde aldrig med ut på Telegrafen för Lilla Sportspegeln skulle komma upp till banan imorse och filma. Så han gick upp vid kl 9. Och efter det sov jag inte så mycket heller, och jag sov ingenting hos Snäll heller. Så jag har inte sovit speciellt mycket i natt. Kanske 1-2 timmar. Och det märks ju nu kan jag säga.. Men men.

Idag har ju då bara vart hemma, men lite nytta har jag fått gjort, jag har plockat ihop all tvätt och tvättat alla underkläder vi har nästan och en stor maskin till med massa kläder.

Här kommer lite bilder från igår :)

Jag & Razz :)



Carro & Jag :)


Sara & Jag :)


Syster & Jag :)


Resten av bilderna finns på Fejjan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0