Nu drar vi! :D

Så nu har jag vart och kört, duschat, packat gjort mig iordning, nu ska jag bara få nått i magen sen så ska vi dra :)
Körningen gick bra idag, jag körde väl kanske inte till max, men det blåste så mycket och jag kände mig inte super koncentrerad på det jag gjorde. Jag satt och sjöng hade mig när jag körde. Dock så har jag ändå lyckats att göra illa mig, haha. Inte allvarligt men ändå, jag skulle göra ringar i gruset och höll på att få hela minin över mig plus att jag höll full gas så slog jag i smalbenet i fotpinnen. Inge farligt alls med andra ord, men ont som fan gjorde det, för smarta lilla Emma har ju inga skydd. Måste faktiskt börja använda det för snart kommer jag att krascha. Höll bara på att göra det en gång idag. I måndags blev det nog fler, men då körde jag mer och hårdare. Idag så krousade jag mest :p

Men men nog om min körning nu ska jag fixa nudlar om det finns sen dra.
Vi hörs på lördag! :)

Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0