Konstigt avslut..

Haha det blev ett lite konstigt avslut på inlägget igår kväll, men det var bara för att min lilla Älskling ringde. Så med andra ord så tänkte jag inte riktigt på vad jag gjorde för jag koncentrerade mig så mycket på vad han sa. Vilket inte riktigt var det lättaste för det var sånt liv i bakgrunden. Haha alla åkarna som var festsugna i bakgruden kan bli ett jävla liv ska jag säga. Och han hade ju inte gått till ett ställe där det var lite lugnare direkt. Nej utan han stog mitt i smeten :p
Haha han är så söt ibland min lilla korv :p

Nej nu ska jag väl kanske göra mig iordning lite, ska träffa Aydan idag, min lilla babe :) Så vi får väl se vad vi hittar på för mys, sitta i solen med en kaffe och en cigg och bara prata skit kanske? :)
Något mys blir det ialla fall :)


Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0