Jahapp

Så ligger man här hemma, nerbäddad i sängen och har feber, ont i magen och halsen är svullen, när jag egentligen borde vara i skolan för vi har caseredovisning idag. Hoppas bara på att jag inte är sjuk på fredag så jag missar provet. Men isånafall får jag knapra en massa alvedon så jag iallafall kan åka dit och göra provet.

Så jävla typiskt att jag ska bli sjuk just nu också, jag har inte vart sjuk på över 6 månader även fast alla runt omkring mig har vart sjuka och haft influensa. Nej men självklart så ska jag bli sjuk när jag har som mest att göra =/
Nej ursch, det här orkar jag inte med. Jag kommer bli galen av att inte gå ut någonting. Nu har jag börjat bli van att gå på promenad på kvällen, kanske inte varje kväll, men iallafall några kvällar i veckan. Nej nu får det vara slut på blaj.

Igår så var jag iallafall med underbara Carro i centrum, vi gick runt i butiker stekte i solen och fikade. Haha och Carro passade även på att boka upp mig på lördag vid 16-tiden ungefär, så då är jag bokad. Vi ska åka runt en liten sväng i bilen som Carro och hennes mor har hyrt, ska bli mysigt att få åka lite bil med Carro :)
Sedan på kvällen så var jag även ute på promenad med Aydan och flickorna, vi hade en massa att prata om som vanligt, även fast vi träffades i söndags. Haha men det blir altid så, dessutom så hann vi inte prata klart om allt när vi skildes åt, nej för då sms:ade vi med varandra istället. Haha ja vi är roliga vi. Tror jag ska ringa min lilla mupp om ett tag när hon har lunch, jag har redan tråkigt här hemma.

Nej nu ska jag sluta skriva och vila lite och sen plugga.

ByeBye

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha va söt du är gumman, tack! :D

PUSSPUSS <3

2009-04-22 @ 19:32:29
Postat av: Jennie

fan mitt namn försvann på den andra kommentaren :P

2009-04-22 @ 19:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0