Hos Mamma!

Ja just nu så sitter jag hemma hos Mamma och Stefan har vart här hela dagen. Mötte Mamma i centrum vid 12 gick till Lindex och köpte en Bh sedan till bibblan och lämnade boken, som skulle vart tillbaka lämnad redan i onsdags egentligen. Efter det så skulle vi till Svanis och hämta Jonas, men då var inte han i skolan, utan skitungen hade åkt hem själv, så när vi kom hem hit till Mamma så satt han och väntade på oss. Sen har vi bara suttit på altanen och solat hela dagen. Det har verkligen vart sånt super fint väder idag, jag har faktiskt suttit i bara bh och trosor och solat, så nu har jag blivit ännu mer brun :) Fick nästan en utskällning av både mamma och Jossan för att min mage hade blivit så brun :p Jag har även käkat middag här idag, och nu sitter vi och kollar på Talang.
Haha Stefan visade ett klipp från förra gången när det var ett gäng unga killar som dansade nakna med bara knäckebröd som skulle täcka härligheterna.

Har vart jävligt skönt att vara här hemma hos mamma idag faktiskt. Skönt att bara umgås med familjen och bara vara. Har hoppat massa studsmatta med Jonas idag och haft mys också. Ska ju även hit imorgon och vara barnvakt.

Nej nu ska jag ut och röka med Mamma :)

ByeBye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0