Happy Birthday 2 me! ;D

Började min dag med att vakna väldigt långt innan att klockan ringde plus att jag hade värsta mardrömmen inatt. Den var verkligen jätte skum, jag fattade ingenting, men vaknade upp och var rädd och skit förbannad.

Sen så har jag vart i skolan då, föreläsningen var bra, men han slutade ju aldrig prata så det var lite jobbigt. Men annars så var det intressant och lärorikt. Vi hade en jätte mysig lunch idag, Jag Razz & Charre, vi satt ute i solen och käkade. Hur skönt och mysigt som helst.

Sen när jag kom hem så mötte jag Snäll och Viktor, så skjutsade dom upp mig till banan. Och där träffade jag Älsklingen, Fredd och Tarren och kollade på när dom körde lite och pratade i telefonen. Först fick jag ett samtal från skyddat nummer. Som sa " jag har en överraskning till dig från Torbjörn och Malin Östh, känner du dom?" Jag säger då: Eeh, aa.. Sen får jag reda på att dom har fått nån rengöring och gav dem 25 st par för att få en överraskning. Så på söndags så kommer dom hem hit, så får Jag och Thom en sängrengöring GRATIS! Det är ju aldrig fel, sen så svarade jag på frågor så vi får en till rengöring gratis. Haha helt sjukt egentlige, men vad fan så länge det är gratis. Och jag kommer ju ABSOLUT inte köpa något skit av dom.

Men men sen åkte jag och Thom och köpte pizza och åkte hem, och jag var helsåänd för jag trodde jag skulle få min klänning idag som jag hade tänkt ha på mig imorgon, men icke sa nicke. Så det var ju verkligen super kul, skit förbannad är jag! Jag skulle ju ha den på mig imorgon, plus att den skulle fan ha kommit idag. Aja jag har ju min backup i alla fall, men jag ville ju ha den på mig imorgon, den är ju så otroligt snygg.

Nej nu ska jag åka till kvantum med Thom, skriver väl en snabbis imorgon.

Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0