Gooodis!

Nu sitter jag här hemma i min ensamhet igen.. För första gången på länge så äter jag faktiskt godis, jag brukar inte äta det så ofta, men jag fick värsta suget på det :p

Idag så har jag ju då vart barnvakt åt min lilla Jonis Ponis :) Vi har haft en super mysig dag, legat på altanen och solat med musik till, grannarna måste ha hört vår musik väldigt väl för det var inte direkt låg volym på stereon. Jonas har även hoppat lite studsmatta, den sötnosen, men idag var han så trött efter sin mixturnering så han orkade inte med så mycket.

Jag började dan med att äta en mysig frukost ute, hoppade in i duschen sen kom nylund och hämtade mig, sen åkte vi och hämtade Jossan, sen till apoteket för att köpa pollen allergi medicin, såå skönt att ta tabletterna nu.
Vid kvart över tolv ungefär var vi vid gröndalshallen så vi gick in och satte oss och väntade på att Jonas skulle spela match. Vid 1 ungefär så drog Stefan eftersom han skulle hem och göra sig iordning för att sedan åka till teatern med Mamma, Sussie och Håkan. Dom skulle även ut på middag efter.

Efter Jonas hade spelat sin sista match så gick vi hem, men gick till Pappa och Malin ett tag och hälsade på, Ricky (hunden) blev helt lyrisk när han såg mig från balkongen så jag var tvungen att gå upp och pussas och kramas med honom :p Efter vi hade vart hos Pappa en snabbis så gick vi till Hamnvik och kände på vattnet och sedan hem och solade. Sen lagade vi mat, tacos blev det. Ungarna tjatade så mycket om att dom ville att Nylund skulle komma och äta också så jag ringde honom, så han kom också och åt med oss, myspys :)
Sedan så kom Carro också, så vi satt i soffan ett tag och hade det mys, och hade en liten frågeställning om rymden :p Haha Jonas kunde fan mer än mig och Carro nästan, vi satt och fuskade och sökte upp allt på google, haha, jag fattar inte riktigt vad jag gjort på dom lektionerna :p

Efter ett tag så kom mamma och Stefan hem, vid nio ungefär, Jonas blev nästan sur för att dom kom så tidigt, han hade så mysigt med Nylund så :p Efter det så åkte jag till Shell och mötte upp Carro och Sara och åkte bara runt lite i den snygga Statoil bilen som Carro och hennes mamma har hyrt. Gjorde även det igårkväll ett tag, sen träffade jag Snäll ett tag också, den stackarn var så nervös inför idag när han skulle köra folkrace, så det gick knappt att få kontakt med honom :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0