God morgon!

Nu sitter jag här och väntar på att Jennie ska bli klar, och sen gå till tåget vi ska nämligen åka till haninge idag och bara kolla runt lite i butiker och ha det lite mysigt. Det var ju ändå rätt bra just idag för nu är det inte så fint väder precis. Men hoppas på att det blir bättre till eftermiddagen.
Jag ska ju gå på promenad med Snäll idag, men vi får se hur det blir med den med tanke på vädret. Jag VÄGRAR gå på promenad i regnet, ursch hatar regn, men hellre det än snö. Har fått erbjudande om att åka till jönköping på bilmässa imorgon, är sveriges eller världens största bil mässa. Men jag ahr inte bestämt mig än, får se hur det blir med den saken.

Nej nu ska jag ta på mig lite kläder och gå snart, och höra om Jennie är klar. Skriver mer sen.

ByeBye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0