God morgon!

Eller kanske inte, jag har redan vart vaken i 2 timmar. Vaknade kl.8 av att David skicka ett sms och frågade om vi var sugna på brännboll/grillning ikväll. Men tyvärr så kan vi ju inte det eftersom vi drar iväg idag :D
Ska bli såå skönt att komma bort ett tag och bara vara faktiskt. Det är bara tills på lördag, men i alla fall. Man kommer bort ett tag iallafall och det är det som kan behövas ibland,

Igår hade en underbart mysig dag med mina älsklingar, Carro och Aydan, sen så var lilla Aylin med också :) Vi var i centrum hela dagen och bara satt i solen, käkade lite lunch, fikade och hade det mysigt helt enkelt. Efter att tag så hämtade Aydan även Medine också :) Sen vid 4 rycket eller något åkte Jag och Aydan och flickorna hem till henne. Sedan på kvällen vid 7-8 så åkte vi och fiskade också. Det var tur att Aydan var hemma från skolan igår så jag fick träffa henne innan jag åker bort ett par dagar. Vi har verkligen börjat umgås mycket nu, det går inte en dag utan att vi pratar med varandra pch vi träffas MINST en gång i veckan, men det är skönt att vi fått tillbaka kontakten igen.

Just det, träffade även mina småbröder igår, väldigt mysigt. Vi har inte träffats på ett tag nu igen :( Usch jag var med dom nästan varje helg förut. Jag får lite dåligt samvete faktiskt. Men det är väl inte bara jag som ska höra av mig om vi ska träffas heller, dom kan ju faktiskt också ringa. Men det var kul att träffas och få kramas och sitta och mysa med min Larsan :) Så nu kommer det gå rykten om att jag pussade en skit snygg ung blond kille på stan :p

Nej nu ska jag byta kläder och fixa mig lite sen så ska jag åka upp till banan och köra mini. Körde för första gången i måndags och det gick riktigt bra måste jag säga. Är redan bättre än förra säsongen har aldrig kört så bra, så jag tror att jag kommer att nå mitt mål, wiho! :D

Skriver senare om jag hinner innan packningen eller så!

Här kommer lite bilder från igår också! :)


Aydan, Jag & Carro :)



Aylin och Jag :)



Larsan och Jag :)



Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0