Gårdagens & dagens bravader!

Som sagt så åkte jag och Jennie till haninge, gick runt i affärer och kollade hittade inte så jätte mycket, men vi blev förälskade i en massa skor ;D Jag kom hem med en klänning från Gina Tricot som jag velat ha ett tag, dock så var det inte samma färg som jag kollat på innan, men den här var finare :) Efter ett tag så åkte vi tillbaka till nynäs och mötte upp Snäll, Viktor och Bobbo och käkade en rätt så sen lunch på thai haket vid estö, det bästa! Efter vi hade käkat klart så drog vi tillbaka till haninge, men i bil den här gången och drog till biltema och siba, sedan hem igen.

Efter jag och Jennie hade käkat och så så kom Snäll och hämtade oss så drog vi till Viktor, och fy helvete vilken snygg lägenhet han har alltså! Jag blev helt kär i den ;) Han har jävligt bra smak på inredning och så för att vara kille. Hela lägenheten var perfekt, förutom att man var tvungen att hålla telefonen mot fönstret för att kunna skicka sms :p Vi satt där ett tag och hade det mysigt. Viktor bjöd mig och Jennie på vin ;) J.P Chenet det röda vart det, super gott, har ju druckit det innan men ändå, det är verkligen gott. Vi drog väl från Viktor runt 1 igår natt.

Idag så gick jag upp 6.15 för att åka till Jönköping, till Elmia på bilmässa med Snäll, Viktor och Bobbo. Dock så försov Snäll sig så det blev lite senare än vi tänkt. Har haft skit roligt med dom små pojkarna idag. Känner verkligen att jag kan vara mig själv med dom, vilket är as skönt. Speciellt när det är killar också, vilket inte brukar vara det lättaste för en tjej, en del har skit svårt för att verkligen vara sig själva på riktigt inför killar.

Well well, ska inte sitta här och skriva en massa blaj, nu ska jag ringa min vän för jag lovade att jag skulle ringa om jag hade tråkigt, vilket jag har för Thom är inte hemma, han är hemma hos Sara och David och lanar med grabbarna.

Men men, här kommer det lite bilder från idag på en del snygga bilar m.m.

Så jävla snygg!


Såå cool alltså!



Haha jag var bara tvungen!


The Mask! Haha riktigt grym alltså.



Fick ingen bra bild direkt, men den var as snygg!


Jag var bara tvungen med den här med!




Bye Bye!

Kommentarer
Postat av: CARROO

Awww :) Vad du är gullig :)



PUSS <3

2009-04-14 @ 19:19:34
URL: http://straws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0