...

Så var det ondags också, och det betyder ju att det bara är 2 dagar kvar tills jag fyller år! ;D Även fast det inte är så speciellt att fylla 22 år så längtar jag hur mycket som helst och är jätte spänd. Det kan ju kanske bero på festen jag ska ha på lördag som jag längtar så mycket. Ska bli så kul, lilla Razz & Charre kommer ner på lördag också :) Det ska verkligen bli jätte roligt att dom ska komma också. Men vi får väl se hur många det är som kommer, måste kanske säga till folk, för jag tror inte att alla har sett det på facebook. Så det är ju inte så lätt för dom att komma om dom inte vet någon ting :p
Dagen i skolan gick rätt så snabbt idag faktiskt, även fast vi mest satt och skrattade åt allt och ingenting, jag vet inte vad det var med oss idag, speciellt mig och Razz :p Men kul var det i alla fall, och det fick ju tiden att gå. Som tur var så slutade vi inte kl 17 idag heller, vi slutade väl ungefär vid 15.30 så det var ju skönt.

Jag träffade ju Jennie en snabbis igår, och jag glömde nämna att jag träffade minsting syrran vid fontänen och andra syrran på lindex då också. Men i alla fall, så sa vi att jag skulle höra av mig när jag hade slutat för att kanske ses om hon var kvar i nynäs, men det var hon inte tyvärr, så jag hann inte träffa min lilla Pennie :( Men jag får nog träffa henne snart.

Imorgon ska jag vara olydig och gå till systemet och köpa sprit tills på lördag, och förhoppningsvis träffa min lilla Carro :) Har vart jätte mysigt att träffa henne så pass ofta som jag har gjort nu senaste tiden. Vi träffades inte så jätte mycket innan, vi tog väl en fika ibland med tjejerna bara. Men det var inte alltid hon var med eftersom hon var hos Robin en del utav gångerna också. Men det är väldigt skönt att vi börjat träffas oftare nu och har fått bättre kontakt, har verkligen saknat min Carro. Jag verkligen ÄLSKAR den tjejen!

Nu har jag beställt en till klänning ifrån Nelly.com och från "märket" Rare Fashion, men den här betalade jag inte själv utan den här betalade min lilla Älskling, så det blir min födelsedagspresent från honom. Den är verkligen jätte fin! Så om den sitter bra och som jag vill så ska jag ha den på lördag istället. Den andra kändes inte lika festlig eller finare som den här gjorde. Den kändes lite mer alldaglig. Lägger upp en bild på den här nere.

Nu ska jag ringa och snacka lite med Razz och sen hoppa in i duschen!

ByeBye Allihopa!


Kommentarer
Postat av: CarrOO

Aaoow ;)

Älskar dig med ;D

<3 hihi snart fyller du 22 ;D

2009-04-02 @ 19:51:49
URL: http://straws.blogg.se/
Postat av: Emma

<3 Tack Älskling!

Woho! Bara några timmar kvar, haha!

Längtar mer tills på lördag än tills imorgon faktiskt! ;D

2009-04-02 @ 20:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0