En dag kvar!

Jajamensan en dag kvar tills jag fyller år! :D Jag längtar verkligen tills på lördag :p Känner mig nästan som ett litet barn på julafton, haha. Min klänning har fortfarande inte kommit, trodde den skulle komma idag med icke sa nicke. Får hoppas på att den kommer imorgon för jag hade ju tänkt ha den på lördag.

Idag så har jag i alla fall vart i skolan från 9-12. Sen när jag kom hem så gick jag till centrum och mötte Carro och Sara på en gång :) Så vi gick runt lite i affärer och sen gick och fikade och hade det super mysigt i det underbara vårvädret. Vi satt där ett bra tag faktiskt och dessutom så satt vi ute också. Sen så kom Snäll som skulle klippa sig, och när han kom tillbaka så följde han med mig till systemet, ëftersom jag hatar att gå till systemet själv :p Så det var ju jätte snällt av honom att följa med mig. Sen gick vi till Kicks, och där köpte jag ett läppglans, ett puder och en ansiktstvätt :) Jag tyckte att jag fick unna mig lite sånt eftersom jag fyller år imorgon. Jag brukar inte spendera pengar på sådant i vanliga fall, så nu tyckte jag att det var dags. Tänkte egentligen köpa hårfärg också men jag kände att det inte var någon idé för det röda kommer ändå synas om ett tag igen. Jag vette fan vad som hänt med mitt hår alltså. Jag har inte använt någon färg som det är rött i överhuvudtaget så jag måste ha röda pigment i mitt hår, vilket jag inte haft förut. Men men jag hade ju alltid rött förut, så det får väl gå då :p Så farligt är det trotts allt inte, det är nog mest jag själv som tänker på det.

Imorgon så blir det en rätt så lång dag i skolan, men vi har tydligen lite sovmorgon i alla fall. Vi börjar kl. 10 för ovanlighetens skull och slutar kl. 15. När jag kommer hem från skolan så tänkte jag åka upp till banan för Thom ska köra och så ska Tarren komma. Eftersom han inte brukar komma hit så ofta så vill jag åka och träffa han och kolla när dom små pojkarna kör :) Var ett tag sen jag var där uppe. Så måste jag inspektera lite och se hur det ser ut, och kolla om jag kan börja köra snart om vädret håller i sig. Jag känner mig verkligen peppad till att börja köra och ligga i hårdträning så jag kan ligga på samma nivå som Nylund :D

Nej nu ska jag inte göra det här till världens längsta inlägg som jag brukar lyckas med :D

ByeBye!

Kommentarer
Postat av: Sara

Happy B-Day baby !

2009-04-03 @ 18:51:02
URL: http://dox.blogg.se/
Postat av: C.L

hahha ;:d ja det var det ;D

PUSS !

2009-04-03 @ 19:58:01
URL: http://straws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0