Dålig uppdatering.

Ja nu har jagvart väldigt dålig på att skriva igen, fy på mig! Men jag har verkligen inte haft tid, jag har knappt vart hemma något sen i onsdags, torsdags kanske? Aja skit samma, jag har som sagt haft fullt upp vart ute och gått på promenader och umgåtts med vänner. Har även vart i skolan, och jobbat med casearbetet också, och det var inte det lättaste kan jag säga. Man måste sitta och läsa en massa lagtexter och paragrafer som knappt står på svenska! Det är inge kul alls faktiskt! Men det har ändå gått hyffsat bra.

Idag så var jag dock tvungen att åka tidigare för jag hade en sak att göra. Men jag kom ändå en timme sent, dom där jävla tågen jag blir tamejfan galen! Jag kommer till VH sätter mig på tåget till nynäs, lyssnar på min musik, märker att folk börjar gå av, ser att det står ej i trafik på tåget, så jag följer strömmen. På perrongen träffade jag Tobbe som tur var. Vi tyckte vi skulle vara smarta och inte ta bussen som gick via ösmo. Men det var nog det dummaste jag sagt, för det kom ingen annan buss! Så jag ringer min kära vän Snäll, som så snällt åker från nynäs till VH för att hämta mig och Tobbe och sen åka till Nynäs igen. En riktig ängel alltså! Men jag kom till nynäs vid halv 5 ungefär skulle ha vart här vid halv 4, väldigt lyckat alltså! Hata jävla SL alltså! När fan ska tågen börja gå som dom ska!  Dessutom så går dom jävlarna tidigare på mornarna också, så jag höll på att missa tåget imorse, även fast jag gick när jag brukar!

Aja nu ska jag sluta klaga, jag låter som en riktig bitterfitta nästa ju! Hur som helst, jag ska inte göra det här till världens längsta inlägg som vanligt. Men det brukar bli så när man inte skrivit på ett tag för att man gjort massa saker, som man sedan skriver om. Inte för att jag har så mycket att skriva, kan ju bara skriva om att jag vart ute och gått och solat med Aydan hela helgen. I lördags käkade Jag, Thom och P-O påskmiddag här hemma med nubbe. I söndags så käkade Jag, Thom, Sillen, Sara, David, Dildo, Calle och Johanna på Rotundan. Riktigt gott alltså! Som vanligt blev det en plankstek, men det är det bästa som finns, det är det man ska äta när man går dit.

Får väl se vad som händer i helgen, jag är helt själv här hemma i det här läskiga stora huset :( Kan ju hoppas på att man kan tvinga nån att hålla en sällskap ett tag. Men på lördag så är det födelsedagsfest för P-O hemma hos Theo. Så får väl se om det blir något sånt, tror inte jag går om jag inte får med någon av mina tjejor. Vill ju ha mina älskade vackra tjejer med mig, finns ju inget bättre än att ha roligt med dom :)

Nej nu ska jag mysa ner mig i soffan och kolla på tv, är ju ledig imorgon så får passa på att vara vaken länge :)


Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0