8/4

Nu har jag vart hemma ett tag efter dag med Jennie i centrum. Vi satt och fikade ett bra tag och snacka en MASSA. Så gick vi runt i massa butiker också. Sen satt vi vid sol studion ett tag för det blev så kallt ute och det var jätte skönt att sitta där inne :) Sen gick vi runt i affärer lite till och gick hem till Jennie för vi orkade inte vara kvar för det blev så kallt och vi blev så hungriga. Så vi gick hem till henne och käkade lite och pratade ännu mer.

Så nu sitter jag här hemma och kollar på Grey´s Anatomy, love it! Nu väntar jag på att Thom ska komma hem också så vi kan äta sen. För efter det så kanske jag och Jennie ska dra och sola, jävligt skönt, så kan man ju passa på att få liite färg nu innan man börjar gå lättklädd. Iofs så tar ju solen rätt bra ändå, men det är ändå inte så varmt än så man kan ligga ute och sola. Dessutom så vill jag inte riskera att bli sjuk nu heller.

Imorgon så kanske det blir att åka till haninge med Jennie också. Sen så ska jag gå på promenad med Snäll också om vädret tillåter. Hoppas verkligen att det blir fint väder nu när jag har några dagars ledighet, så man hinner vara ute i solen liten. Man hinner ju inte det när man går i skolan, då sitter man ju bara inne hela tiden. Så nu vill jag passa på att vara ute i solen, och hoppas på att få lite färg. Jag fick ju lite färg i lördags när jag var hos mamma och firade mig. Då satt jag med ryggen mot solen i kanske 15 min, och självklart så har jag ett kors på ryggen från min Bh. Men har i alla fall fått lite färg, så jag ska väl egentligen inte klaga.

Nej nu ska jag sluta skriva och prata med min vän i telefonen som ringde nyss.
Här kommer bilder från idag :)

ByeBye!

Vårbild på mig :)



Vårbild på Jennie Pennie :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

hihi va söta vi är :D

2009-04-22 @ 19:39:34
URL: http://jennielinnea89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0