6/6

Så var det måndag då, skulle egentligen till skolan men jag var tvungen att fixa en rätt viktig sak, så jag blev hemma. Men jag har fått den saken gjord och massa annat nyttig. I morse runt halv 10-10 så var jag ute och sprang med Thom, Fredd och Per. Sen så gick jag hem till Ronja drack kaffe och snackade. Sen så blev det en lång promenad runt ringvägen i solen. Men fy fan vad varmt det var då, vi blev helt svettiga för solen stekte så mycket.

Men men, en mysig långpromenad blev det i alla fall och mycket snack :D Alltid mysigt att träffas och prata av sig, nu har vi ju inte träffats på kanske ett halvår eller något. Vi är roliga vi, ena stunden umgås vi varje dag, andra stunden umgås vi ingenting över huvudtaget.

Men vi bestämde i alla fall att vi ska ta en långpromenad nån mer dag den här veckan. Sen så ska jag träffa Snäll nån dag också när han är ledig och ta en promenad. Han kom och lämnade min halsduk idag som jag hade glömt i hans bil, och han hann inte ta en promenad idag för han var tvungen att åka till jobbet tidigare. Sen så hoppas jag på att jag får träffa min lilla Carro någon dag i veckan också, man får ju passa på när man är ledig. Går i skolan imorgon bara sen har vi eget arbete resten av veckan, men det blir väl till att jobba med grupparbete någon/några av dagarna. Tror och hoppas att det är fler i gruppen som vill ha lite ledigt några dagar som jag. Jag känner att jag verkligen behöver det, visst så är det jätte kul med handelsjuridiken nu. Men jag behöver verkligen ledigt några dagar utan stress och massa saker att tänka på. För ibland är det så jävla mycket med allting.

Här kommer en gammal bild på mig och Ronja. Nu ska jag kolla på tv!

Bye Bye!


Kommentarer
Postat av: CARROO

haha ;D trodde väl det ;D



PUSS ;D <3

2009-04-06 @ 20:38:19
URL: http://straws.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag älskar den där bilden!!

2009-04-10 @ 18:47:09
URL: http://elinforslund.blogspot.com
Postat av: Emma

Tack så mycket gumman :)

2009-04-10 @ 21:45:46
URL: http://emtis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0